December Instagram Challenge

Ho Ho Ho, Merry Christmas!

Ok, ik geef toe, het is nog wat vroeg… Maar telkens wanneer de kalender december weergeeft, word ik helemaal enthousiast! Mijn verjaardag (4 december by the way, het is maar dat je het weet :p) kan hier ook iets mee te maken hebben natuurlijk. Maar de feestdagen die in aantocht zijn, het is toch een mooie en magische periode. Tralalalala lala lala…

Het wordt hier wat te melig voor jullie waarschijnlijk, dus ik ga over naar mijn eigenlijke onderwerp. Om de feestdagen nog wat extra in de verf te zetten, ga ik mijn favoriete social media gebruiken, namelijk Instagram. Ik ga als een soort aftelkalender elke dag van de maand december een foto posten. Om het wat interessanter te maken, staat het vast welk onderwerp de foto moet hebben die dag. Op die manier is het een uitdaging en krijg ik een mooi overzicht van deze mooie maand!

December_instagram

Zin om met me mee te doen? #decembercountdown @jasiminie89

Jasmin

1 comments

  1. It's not so easy blog · december 1, 2015

    Ik doe mee! 😉

    Like

Plaats een reactie